انجام خدمات تخصصي مهندسي معکوس نرم افزار و سخت افزار

بعد از 15 سال افتخار همراهي شما همراهان عزيز نظر به تحريم هاي ظالمانه محصولات نرم افزاري خارجي که شامل نرم افزارهاي پزشکي، سيستم هاي مديريتي کنترلي و ساير موارد مي شود. تصميم بر آن شد تا با افتخار قدم در اين راه که تخصص اصلي تيم امنيتي ایمن لاک است گذاشت تا ضمن مبارزه با تحريم هاي ظالمانه قدمي هرچند کوچک در آباداني ايران عزيز برداشته باشيم.

با افتخار و اقتدار اعلام مي کنيم تنها تيم تخصصي در کشور هستيم که تاکنون افتخار همکاري و کرک بيش از 53 مورد از انواع محصولات ارگان هاي دولتي را داشته ايم.

سياست ما همچون گذشته مشتري مداري و احترام به حقوق مشتري است. لذا به اطلاع مي رسانيم که کليه نرم افزارهاي کرک شده تحت هيچ شرايطي بصورت عمومي پاپليک نخواهند شد و حق و امتياز انحصاري آنها براي سفارش دهنده به صورت کامل محفوظ خواهد بود.

کرک انواع قفل های نرم افزاری، شبیه سازی قفل های سخت افزاری،ساخت کیجن برای نرم افزارها،حذف محدودیت نسخه آزمایشی نرم افزار،حذف قفل سخت افزاری و ... تنها بخشی از توانایی ما در زمینه مهندسی معکوس نرم افزار است.

محصولات کرک شده داراي گارانتي تست بوده و درخواست کننده مي تواند قبل از پرداخت کل هزينه نسبت به بررسي و صحت کرک انجام شده نظارت داشته باشد. مهمترين رسالت و تفاوت ما تخصص و تعهد ماست

ما با افتخار و براساس تجربه فعاليت 15 ساله در زمينه مهندسي معکوس همچنان افتخار همراهي شما را داريم.هيج هزينه اي جهت ارائه مشاوره در زمينه امنيت و مهندسي معکوس توسط ایمن لاک دريافت نمي گردد. پس با خيال راحت همين الان از طريق فرم زير نسبت به ارسال درخواست خود نماييد . مطمئن باشيد کارشناسان خبره ایمن لاک هميشه با بهترين پيشنهاد ها آماده ارائه خدماتي در شان شما کاربران عزيز هستند.