درتولید قفل نرم افزاری ایمن لاک به سه مقوله امنیت، سرعت و سازگاری بصورت همزمان و تخصصی توجه ویژه شده است.بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه امینت نرم افزار، فراهم نمودن سطوح امنیتی منحصر به فرد، سازگاری بسیار بالا، نوآوری در محصولات، بروز بودن فناوری تولید، قیمت مناسب ، عدم محدودیت در قفل گذاری محصولات و مدیریت سریال ها وسیستم پشتیبانی یکپارچه از مهمترین ویژگیهای قفلهای نرم افزاری ایمن لاک می باشد

با افتخار اعلام می کنیم که در15 سال گذشته افتخار همکاری و محافظت از بیش از 342 مجموعه نرم افزاری را بصورت کامل برعهده داشته ایم.

هم اکنون با رونمایی از نسل سوم قفل نرم افزاری ایمن لاک شاهد انقلابی در زمینه حفاظت از محصولات نرم افزاری خواهیم بود . نسل سوم این محصول ارزشمند حاصل سال ها تجریه و حضور فعال و موثر در بازار حفاظت از محصولات آموزشی و نرم افزاری در کشور بوده که در تولید آن سازگاری و امنیت در بالاترین سطح ممکن پیاده سازی وبا استفاده از جدیدترین متد های روز تولید و طراحی شده است.

هیچ وقت ادعایی مبنی بر عدم کرک شدن محصولات امنیتی خود نداشته و نداریم ولی با افتخار تا به امروز هیچ گزارش مستند و صحیحی مبنی بر کرک شدن محصولات خود نداشته ایم .

ما با اقتدار و افتخار مدعی هستیم که در ارائه خدمات، سازگاری و امنیت محصولات در کشور حرفی برای گفتن داشته و خواهیم داشت.

مطمئن باشید تیم امنیتی ایمن لاک در کنار شما خواهد بود تا با خیال راحت و تمرکزکامل فقط به فکر فروش محصولات ارزشمندتان باشید.